Theatre & Films Productions

Girl’s Work Desk!

This is a the work desk of a Girl:

GirlsWorkDeskand

this is that of a boy:

BoysWorkDesk

So what can you conclude??? πŸ˜€

Advertisements

16 responses

  1. The guy has more work to do?

    2 September, 2009 at 1:22 pm

  2. Boyzzzzzzz are not always well-organised!

    2 September, 2009 at 2:15 pm

  3. Veelasha

    Girl’s desk is way too organised and soooo pink. I like the keyboard though, but not the colour πŸ™‚

    Is that at your workplace?

    2 September, 2009 at 4:03 pm

    • Hi Veelasha!
      at my workplace, there is open space and everybody enjoys mobile computing powered by Emtel Wimax!

      2 September, 2009 at 4:05 pm

  4. Boys can multitask, girls can’t. πŸ˜›

    2 September, 2009 at 5:48 pm

    • abon,, Girls don’t know how to Alt-Tab?

      2 September, 2009 at 9:24 pm

  5. Hmmm, well, at my place, its the other way round actually… if you want a good advice: do not marry a teacher if you don’t have 2 separate studies…

    2 September, 2009 at 5:57 pm

    • Hi Sachin! Welcome to my blog!

      I love your gravatar, this is the best one that I have eva seen yet!

      euhhhh… not marry a teacher……. did nt got the idea

      2 September, 2009 at 9:25 pm

    • Cheers Ashesh. I also love that gravatar.
      Well, to make things clear, my wife is a teacher and I know a lot of teachers and at home it is the other way round. The web guy (me) has practically nothing on his desk (bless you email and virtualisation) while the teacher has heaps and heaps of paper and books and student copies… Nearly all teachers I know are like that. It happens that my wife sometimes overflows and starts putting her things on my desk. We have one study but that’s not enough IMO. Next time we have to move I’ll make sure to have a study just for myself, my neat desk and my guitars…. πŸ˜€ LOL.

      2 September, 2009 at 10:18 pm

  6. moodyboo

    Girls are more organized than boys! πŸ˜€

    2 September, 2009 at 6:33 pm

  7. Did you notice that the girl’s PC is off? MEGALOL!

    2 September, 2009 at 7:29 pm

    • The gurl knows to shut down her PC and tidy up everything… whereas guys, we prefer to leave the damn machine in standby mode so that we don’t have to boot it again…….. We are just lazy!! πŸ˜€

      2 September, 2009 at 9:28 pm

  8. LOL
    Si nek zot ti guet mo la table dan travail…mo la table pli desordre ki pu garson la πŸ˜›

    2 September, 2009 at 8:35 pm

    • euhhhhhhhh………… On the Other Side of the Coin,,,,,,,, not all gurls are well-organised……… azio, mo mo pas kapav get mo latable bureau en dΓ©sorde…..mo gagne mal au coeur…. πŸ™‚

      2 September, 2009 at 9:30 pm

  9. My desk looks more like the guy’s, but a lot more tidy and organised. πŸ™‚ I clean up often, that could be why.

    3 September, 2009 at 4:21 pm

  10. Boys are more creative than girls πŸ˜›

    4 September, 2009 at 5:01 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s